Myssjö gård
Kontakt

HÖR AV DIG TILL OSS

Vi hoppas du har blivit intresserad av något som vi erbjuder och vill veta mer eller kanske rent av vill boka?

Vi vill att du ska trivas hos oss och försöker därför tillgodose dina speciella behov för din vistelse - så fråga oss gärna.
Det kan ibland vara svårt att nå oss på telefon på grund av dålig täckning på ön, men lämna ett meddelande

så ringer vi tillbaka så fort vi kan. Vi försöker att svara på mejl inom 24 timmar.

Verksamheten är öppen från mitten av april till sista september, om vädret tillåter.

 
 
 
 
 

Hitta hit


Ön Myssjö, där vi befinner oss är den näst största ön i sjön Yngern och ligger inbäddad i ett skogslandskap med liten bebyggelse. Vi rekommenderar dig att använda Google maps för vägbeskrivning, då andra appar visat felaktig väg hit. 

Tuta, ring eller hojta till när ni i framme vid vattnet så kommer vi och hämtar upp er med flotte. 

Vår adress är: Sjunda 80,646 93 Gnesta


Läs mer om olika färdsätt att ta sig hit


Vad händer efter att du bokat?


Två dagar före ankomst får du ett mejl med all information som du behöver veta inför din vistelse hos oss. Myssjö gård har ingen bemannad reception men någon av oss möter upp dig på fastlandssidan enligt överenskommelse. Incheckningstider är vanligtvis mellan klockan 14-16. Utcheckning sker senast klockan 11 på avresedagen.


Vi kan inte garantera att du blir ensam gäst på ön när du besöker oss. Men gården är stor och det finns flera mysiga platser att vistas på för den som önskar vara för sig själv. Vi som äger och driver verksamheten bor delvis på gården under sommaren och kan därför lätt nås om du undrar över något.


Betalning i förskott


Du betalar din vistelse hos oss i förskott via Swish eller bankgiro. Eventuella tilläggstjänster kan betalas på plats med Swish eller kontokort.



Av- och ombokningar


Vi erbjuder full återbetalning fram till en vecka före ankomst. Du kan avboka av vilken anledning du vill och vi ställer inga frågor. Om du vill avboka senare hänvisar vi dig att kontakta ditt försäkringsbolag för att se om du har rätt till kompensation. 


Önskar du byta datum eller typ av boende eller aktivitet så mejlar du oss och vi hjälper dig att byta utan att du betalar en extra avgift. Behöver du boka om på grund av covidsymptom så håller vi din betalning innestående för dig att nyttja vid ett senare tillfälle.